Publikováno: 19.06.2019 Autor: FÉR potravina
Největší domácí online supermarket zaznamenává několikanásobně lepší prodeje sezónního ovoce a zeleniny. Důvodem je zavedení služby Čerstvě sklizeno.
Největší online supermarket v rámci Čerstvě sklizeno spolupracuje s vybranými dodavateli. Například se Zelináři z Nedomic, kteří pěstují saláty v úrodné Polabské nížině. Z polí kolem Chlumína nabízí Rohlik.cz zase brambory. Největší zájem je však o jahody z rodinné pěstírny Vraňany.
Právě o lokální potraviny je mezi zákazníky velký zájem, což potvrzuje také spotřebitelský výzkum – až 70 % lidí preferuje ovoce a zeleninu z ČR před dovozem ze zahraničí. Vedle jahod je v rámci Čerstvě sklizeno největší zájem o mrkev, ředkvičky, jarní cibulku a vysoké prodeje se očekávají i u domácí okurky.
Kolem 80 produktů bude možné během letošní sezóny zakoupit v rámci služby Čerstvě sklizeno, která se zaměřuje na sezónní zeleninu a ovoce. Na Rohlik.cz je možné najít lokální saláty, jahody, cibulku, ředkvičky, okurky nebo chřest... Zkrátka vše, co se zrovna urodí na českých polích. „S jednotlivými dodavateli jsme domluveni, aby vše sklidili nejlépe za rozbřesku. Poté nám čerstvě sklizenou zeleninu přivezou na sklad a my ji ihned rozvážíme zákazníkům – tedy s minimálními prostoji a v co nejkratší možné době od sklizně,“ popsal celý proces Olin Novák z Rohlik.cz.
Převzato:
Tisková informace Jiří Uhlíř + 724 014 643 jiri.uhlir@relativepr.cz