Loni v srpnu KOFOLA,a.s. oznámila záměr zavést vratné sklo do maloobchodu a nabídnout tak spotřebitelům novou obalovou alternativu. Po mnohaměsíčních přípravách tak spouští projekt Cirkulka, který je součástí jejich udržitelné strategie, do jehož vývoje investovali 30 miliónů korun a díky němuž si můžete vychutnat Kofolu, Vineu i Rajec z vratných skleněných lahví.
Ty jsou nově k dostání na vybraných prodejnách Tesco a v nabídce Rohlik.cz.
Projektem Cirkulka KOFOLA,a.s. naplňuje svůj cíl vytvořit cirkulární systém pro další kategorii nápojů. „Z odborných analýz, vyplývá, že vratné obaly jsou jedním z nejlepších řešení ve vztahu k přírodě.
Jsem rád, že ani pandemie, ani složitá ekonomická situace nám nezabránily uskutečnit naše sny a že jsme dovedli projekt Cirkulka do zdárného konce, tedy vlastně začátku,“ říká Jannis Samaras, generální ředitel Skupiny Kofola.